Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Η τηλεόραση μειώνει τη σεξουαλική διάθεση

Δεν είναι μόνο το αλκοόλ και το τσιγάρο, αλλά και η… τηλεόραση που μειώνει την ερωτική επιθυμία. Σύμφωνα με νέα ελληνική έρευνα, καταγράφηκε μείωση 62% της γενετήσιας έλξης σε όσους παρακολουθούν τηλεόραση και ειδικά σε όσους την έχουν στην κρεβατοκάμαρα.

Η μελέτη έγινε σε 1.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-64 ετών στο λεκανοπέδιο Αττικής από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (Ε.Μ.Α.Σ) και την Alco.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, τα θέματα της επικαιρότητας όπως καταγράφονται μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα ενημερωτικά μαγκαζίνο, είναι ο σοβαρότερος παράγοντας μείωσης της λίμπιντο (84%), ειδικά λόγω του περιεχομένου τους (οικονομική κρίση, περικοπές, ατιμωρησία).

Στον αντίποδα βρίσκονται οι εκπομπές που δεν «ερεθίζουν» προβλήματα της καθημερινότητας. Έτσι, τα reality και οι μεσημεριανές εκπομπές με «πιπεράτα» σχόλια και μοναδικό αντικείμενο καυτά κορμιά και τις ζωές των άλλων, φέρεται πως επηρεάζεται θετικά το 56% των τηλεθεατών και τους ανοίγουν την όρεξη για… συνουσία.

Εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν την πιο εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος.

«Το γέλιο, ο αυτοσαρκασμός και η διονυσιακή άποψη της ζωής φαίνεται ότι είναι αντίπαλος της υπέρμετρης λογικής και του αδιέξοδου μιας σκέψης καταθλιπτικής, μιας διηνεκούς στρεσογόνου κοινωνικής ζωής, όπως τη βιώνουν οι Έλληνες σήμερα», σχολιάζει ο Χειρουργός Oυρολόγος-Aνδρολόγος, και πρόεδρος της ΕΜΑΣ, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...