Το αποτέλεσμα: το πρωί υπάρχει καλύτερη διάθεση και περισσότερη όρεξη για πλάκα, ενώ όσο η μέρα περνά και αυξάνεται ο όγκος της εργασίας, τα «τιτιβίσματα» σοβαρεύουν.
Οι μελετητές ασχολήθηκαν με τα μηνύματα των χρηστών τα τελευταία δύο χρόνια και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το είδος της εργασίας, η διάρκεια της εργάσιμης μέρας, αλλά και η... νύστα είναι παράγοντες που καθορίζουν τη διάθεση των ανθρώπων που επιλέγουν το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε και εσείς το σχόλιο σας!