Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Σκοτώστε το άγχος στο γραφείο: Tips για να είσαστε ήρεμοι ακόμη και στη δουλειά

Το στρες στη δουλειά είναι κάτι αναπόφευκτο και συχνά σε κυριεύει χωρίς καν να το καταλάβεις. Ο πονοκέφαλος, ο πιασμένος αυχένας, η ένταση και γενικά η κακή διάθεση είναι σημάδια που φανερώνουν ότι αγχώνεσαι αρκετά κατά τη διάρκεια της δουλειάς. Αντί όμως να τα βάζεις με τον συνάδελφό σου, ακολούθησε τους παρακάτω οκτώ τρόπους για να το αποβάλλεις και να γίνεις πιο παραγωγική και ευτυχισμένη στην καθημερινότητά σου.

1. Κάνε μίνι διακοπές για 2 λεπτά

Επέλεξε μία από τις πιο αγαπημένες αναμνήσεις των διακοπών σου και να ξαναζήσε τα πάντα, παρακάμπτοντας τα αεροπορικά εισιτήρια! «Κάθε ένας από εμάς έχει αναμνήσεις από τα αγαπημένα του μέρη. Μπορείτε να ξαναζήσετε την καλύτερη στιγμή της ζωής σας και να νιώθετε όπως όταν ήσασταν εκεί», λέει η ψυχολόγος Deborah Wortmann.

2. Σέρφαρε σε μία ζεν ιστοσελίδα

Μπορεί να φαίνεται αντιφατικό να βρεις παρηγοριά στην οθόνη σου (γιατί αποσύνδεση είναι σημαντική), αλλά μπορείς να κάνετε ακριβώς αυτό με τα πολλά sites που εστιάζουν στο ζεν.

3. Τοποθέτησε αιθέρια έλαια στο γραφείο σου

Τα αιθέρια έλαια θα κάνουν κάτι περισσότερο από το να μιμηθούν μια απόδραση στο σπα: αν τα μυρίσεις μπορείς πραγματικά να χαλαρώσεις. Έχει αποδειχθεί ότι η αρωματοθεραπεία μειώνει τα επίπεδα στρες, γι" αυτό προμηθεύσου τα από το πλησιέστερο κατάστημα.

4. Κατέβασε μια εφαρμογή στο κινητό σου για μείωση του άγχους

Μπορεί το smartphone να είναι εν μέρει υπεύθυνο για το άγχος σου (βλέπε ειδοποιήσεις, emails κ.α.) αλλά υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που σε βοηθούν να διώξεις το άγχος. Χρησιμοποίησέ το λοιπόν σωστά.

5. Κάνε περιστροφές

Δεδομένου ότι το άγχος σε εξουθενώνει σωματικά, θα μπορούσες να επωφεληθείς από μία μικρή κίνηση για να ανακτήσεις την ενέργεια σου. Μία κίνηση τόσο μικρή, όπως το να κάνεις περιστροφές με την καρέκλα σου παίρνοντας βαθιές αναπνοές, μπορεί να σε βοηθήσει να επιστρέψεις στη δουλειά με άλλη διάθεση.

6. Φάε ένα πορτοκάλι

Όχι μόνο θα ικανοποιήσει τη λιγούρα για σνακ, αλλά θα καρπωθείς τα οφέλη των αντι-στρες αρμοδιοτήτων των εσπεριδοειδών. Μια μελέτη του 2002 διαπίστωσε ότι μια δόση βιταμίνης C βοηθά τους ανθρώπους να ανακάμψουν πιο εύκολα μετά από μια αγχωτική κατάσταση.

7. Κάνε ένα διάλειμμα από την οθόνη

Θα πρέπει να σηκωθείς από το γραφείο σου αλλά αξίζει τον κόπο: Μόλις πέντε λεπτά διάλειμμα από το γραφείο σου αρκούν για να επιστρέψεις επαναπροσδιορισμένη και με λιγότερο άγχος. Επίσης, τα μάτια σου θα εκτιμήσουν την ξεκούραση.

8. Άκου μουσική

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2012, το να ακούς μουσική κάθε μέρα μπορεί να βοηθήσει να κρατήσεις το άγχος σου υπό έλεγχο. Το μυστικό όμως είναι να ακούς τη μουσική που σου αρέσει πραγματικά. Όχι και τόσο δύσκολο να επιτευχθεί!

Πηγή: joytv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...