Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Η γιόγκα βοηθάει στην αύξηση της μυϊκής δύναμης

Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται αν η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει τη μυϊκή τους δύναμη.
Μία μελέτη διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Davis. Δέκα κολέγια έκαναν ένα πρόγραμμα γιόγκα για οκτώ εβδομάδες. Κάθε εβδομάδα, παρακολούθησαν 2 με 4 τάξεις, κατά την οποία έκαναν 10 λεπτά με τον έλεγχο αναπνοής, μόλις 15 λεπτά ασκήσεις προθέρμανσης, 50 λεπτά σε γιόγκα asanas, και στη συνέχεια 10 λεπτά χαλάρωσης / διαμεσολάβησης. Στο τέλος των οκτώ εβδομάδων, οι ερευνητές μέτρησαν τα αποτελέσματα των φοιτητών και ανακάλυψαν ότι μυϊκή δύναμη τους είχε αυξηθεί έως και 31%, η μυϊκή αντοχή τους βελτιώθηκε κατά 57%, η ευελιξία τους αυξήθηκε κατά 188%, και η καρδιοαναπνευστική τους αντοχή βελτιώθηκε κατά 7%.

Αυτά τα αποτελέσματα ήταν αρκετά εκπληκτικά αν σκεφτεί κανείς ότι η μελέτη αυτή διεξαγόταν μόνο για οκτώ εβδομάδες.
Πώς μπορεί κάτι που φαίνεται τόσο απλό να έχει τόσο μεγάλη επίδραση στην μυϊκή εκγύμναση ; Στην μυϊκή δύναμη σε εναντιθέση με τις παραδοσιακές ασκήσεις κτήσιμου βάρος, η γιόγκα παρέχει στο σώμα την αντίσταση.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...