Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

«Δε θέλω σχέση!» - και Video μετά μουσικής !


…γράφει η Αριάδνη Γερασιμίδου
aria@fe-mail.gr
Μαζί με τη κρίση του ευρώ μάλλον βιώνουμε και την  απόλυτη κρίση στις ανθρώπινες σχέσεις.
Πως η νέα μόδα για Άνοιξη – Καλοκαίρι έδειξε πως τα εμπριμέ θα κατακτήσουν το χώρο της πασαρέλας; Έεε έτσι και η νέα μόδα στις ανθρώπινες σχέσεις λέγεται «δε θέλω να κάνω σχέση». Δεν είμαι σε φάση βρε παιδί μου. Πώς να στο πω; Μπορεί να συμβεί στον καθένα!
Αυτή η νέα μόδα που φυσικά υπάρχει στο Facebook ως “In an open relationship”, κοινώς δε ξέρουμε τι έχουμε, υπάρχει και στην πραγματική ζωή και έχει γίνει τόσο συνηθισμένο φαινόμενο που προκαλεί.
Είχα διάφορες συζητήσεις σε ηλικίες από 22 έως και 35. Δεν άκουσα από κανέναν κάτι θετικό. Κάτι όμορφο. Όχι... Ψέματα λέω.  Άκουσα! Από μια γνωστή. Μου είπε πως νομίζει πως έχει σχέση. Δε το έχει και σίγουρο βέβαια. Αλλά έτσι δείχνουν όλα. Δηλαδή, αντί να τη ρωτάει «Τι θα κάνεις το βράδυ;», χρησιμοποιεί πληθυντικό εκείνος και της λέει «Τι θα κάνουμε σήμερα το βράδυ;». Μη γελάτε! Είναι πολύ σημαντικό. Όπως επίσης κανονίζει μαζί της διάφορα πράγματα από πριν, την έχει δηλαδή στο πρόγραμμα του και στη ζωή του και δεν την ενημερώνει τη τελευταία στιγμή αν θελήσει να βγουν. Επίσης, δεν έχει τον εγωισμό του μπροστά και της κάνει αρκετά τηλέφωνα την ημέρα.
Προσέξτε αυτές  τις λεπτομέρειες γιατί έτσι πλέον  θα καταλαβαίνετε πως ακριβώς σας βλέπει ο άλλος.
Φυσικά, δε σημαίνει πως αν τα παραπάνω συμβαίνουν πριν ολοκληρώσετε ό,τι τέλος πάντων έχετε, πως θέλει να κάνει σχέση μαζί σας ο εν λόγω άνθρωπος. Μπορεί να ανακαλύψετε άλλα αργότερα.
Σε λίγο νομίζω θα φτάσουμε στις παλιές εποχές, κάμποσα  χρόνια πριν και θα ρωτάμε τον άλλο αν θέλει να τα «φτιάξει» μαζί μας!
Δε μπορώ να γνωρίζω, ούτε είμαι σε θέση, τι ακριβώς φταίει αλλά διανύουμε μια χρονική περίοδο όπου η λέξη σχέση είναι συνυφασμένη με τη λέξη πίεση. Φταίει ίσως αυτή η ανεξαρτησία όλων μας . Ίσως και το μόνιμο άγχος που μας προκαλείται από τη καθημερινότητα μας.
Πάντως, πόσο περίεργο και παράλογο είναι να θέλεις να περνάς καλά με έναν άνθρωπο, να μοιράζεσαι συναισθήματα μαζί του, να αγαπάς τις συνήθειες  του και να το ζεις;
Απουσιάζει η αγάπη  γενικότερα και κυριαρχούν οι ψεύτικες καταστάσεις. Φυσικά πάντοτε υπάρχουν εξαιρέσεις και για αυτές αξίζει να ελπίζουμε όλοι. Ας δούμε όμως τα συμπτώματα των ανθρώπων που δε σας θέλουν πραγματικά στη ζωή τους και ίσως δεν αξίζει να περνάτε άσκοπα την ώρα σας μαζί τους.

Τα  συμπτώματα για να γνωρίζετε…
Όσο και να δείχνει  ο άλλος ότι ενδιαφέρεται υπάρχουν κάποιες φρασούλες που αν τις  ακούσετε από το στόμα του σημαίνει πως αν σκέφτεστε για κάτι πιο σοβαρό μαζί του, καλύτερα να το σκεφτείτε ακόμα καλύτερα…
- Δεν είμαι για  σχέση εγώ τώρα. / Δε θέλω να  κάνω σχέση. (Πιο ξεκάθαρα δε  γίνεται να σας το πει.)
- Είμαι σε μια περίεργη φάση αυτή τη περίοδο. (Ναι. Προσπαθώ ακόμα να ξεπεράσω την /τον πρώην μου και δε ξέρω τι θέλω!)
- Θέλω να ζήσω  τη ζωούλα μου, χωρίς να έχω κάποιον στο κεφάλι μου. (Οπότε τι με νοιάζει τι θες εσύ τώρα!)
- Δε μπορώ τις  δεσμεύσεις. (Ναι. Μου φέρνουν αλλεργία. Είμαι ελεύθερο πουλί!)
- Είμαι πολύ πιεσμένος-η  από τις προηγούμενες σχέσεις  μου. (Πολύ. Δε φαντάζεσαι. Κι εσύ μια από τα ίδια θα είσαι στα σίγουρα, οπότε δε μπαίνω καν στο κόπο!)
- Πνίγομαι με τις  σχέσεις, δε μπορώ. (Λες και  με έχει βάλει κάποιος σε  μια κουταλιά νερό ένα πράγμα!)
- Δε σκέφτομαι  για κάτι σοβαρό αυτή τη περίοδο. (Λέω να περάσω καλά και βλέπουμε…)
- Ας το ζήσουμε  αφού μας αρέσει και ας μην σκεφτόμαστε το μέλλον. (Ναι. Τα προφυλακτικά μη ξεχάσουμε μόνο, γιατί μέχρι αύριο…)
- Σου αφιερώνω  το τραγουδάκι «Το ξέρεις μ’  αρέσεις». (Μα μη με πιστέψεις  λέει η συνέχεια! )
- Το καλοκαίρι  δεν είναι για σχέσεις... (Δοκίμασε από Σεπτέμβρη καλύτερα με τα πρωτοβρόχια!)

Το αποτέλεσμα;
Κατά πάσα πιθανότητα, για να μην έχετε αυταπάτες, εάν  περάσετε μαζί με έναν άνθρωπο αυτή τη “περίεργη” περίοδο της ζωής του, δε θα γίνετε ποτέ σύντροφος του-της.
Είναι ιδιαίτερα δύσκολο μια τέτοια περίπτωση να έχει χαρούμενη κατάληξη.
Το πιο πιθανό είναι να επιφέρει πόνο, να σας πληγώσει γιατί δε μπορείτε να αρνηθείτε τα συναισθήματα που από μόνα τους έρχονται και αρκετό χάσιμο χρόνου (ίσως και να χάσετε καλές ευκαιρίες και να διώξετε άθελα σας ανθρώπους που πραγματικά αξίζουν από δίπλα σας).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...